Ντβόρζακ: Οι Σλαβονικοί Χοροί, έργα 46 και 72. Συμφωνική Ορχήστρα της Πράγας, Τόμας Μπράουνερ, SUPRAPHON
Σήμερα είναι πια, έπειτα από πολύ καιρό, ένας από τους πιο διάσημους συνθέτες στον κόσμο με πλήθος έργα του να αποτελούν μέρος του βασικού ρεπερτορίου. Οσο για την πατρίδα του, την Τσεχία, είναι κάτι περισσότερο από ο αδιαφιλονίκητος «εθνικός συνθέτης»: είναι εθνικό σύμβολο. Ολα αυτά όμως δεν θα μπορούσαν καν να περάσουν από το μυαλό του τα πρώτα (δύσκολα) χρόνια του που πάλευε να καθιερωθεί ως δημιουργός στην Πράγα βρίσκοντας ελάχιστη, αν όχι μηδενική, ανταπόκριση και παραμένοντας στο περιθώριο της πόλης με μια μουσική ελίτ που ο Μότσαρτ θεωρούσε ότι κατανοούσε και ερμήνευε τη μουσική του καλύτερα από εκείνη της ίδιας της Βιέννης.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ