Σε διπλασιασμό της στρατηγικής της για τις λιανικές πωλήσεις προχώρησε η Prada, προγραμματίζοντας επενδύσεις ύψους 1 δισ. ευρώ για τα επόμενα πέντε χρόνια, καθώς η ζήτηση για τα προϊόντα της αυξάνεται σε όλες τις γεωγραφικές περιοχές και οι καταναλωτές πολυτελείας υψηλού επιπέδου αναζητούν όλο και περισσότερο «βιωματικές αγορές», σύμφωνα με τον πρόεδρό της Patrizio Bertelli και τη σύζυγό του Muccia Prada. Το όραμα, εξηγεί, είναι να συγκεντρώσει τις πολλές πτυχές της Prada – ρούχα, αξεσουάρ, τρόφιμα και τέχνη – κάτω από μια ενιαία στέγη, συνδυάζοντάς τες ως μέρος μιας μεγάλης καθηλωτικής εμπειρίας.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ