Δεν χρειάζονται πολλά για να στηθούν ψηφιακά ρινγκ και δεν απαιτείται να ανατρέξουμε στο παρελθόν για να πειστούμε ότι κατά τη λαϊκή θυμοσοφία «έχουμε λυμένο πάντα το ζωνάρι για καβγά». Η ανέξοδη πολεμική ρητορική που έχει αναπτυχθεί γύρω από την αξιολόγηση του τραγουδιού το οποίο θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στη Γιουροβίζιον αναδεικνύει για μια ακόμη φορά την ευκολία να τοποθετούμαστε σε εύκολα ζητήματα. Πολύ σοβαροφανής πρόταση για να αποδώσει επακριβώς το τι γίνεται από τα μπαρουτοκαπνισμένα πληκτρολόγια. Να επιχειρηματολογούμε δηλαδή σε επίσημους τόνους και με την έπαρση του ειδικού για το ποιος μπορεί να αντιγράφει, για παράδειγμα, συλλαβές «τα – τα – τα – τα». Ενα από όσα χρέωσαν στη Μαρίνα Σάττι και το «Zari» της. Σαν ανέκδοτο ακούγεται όμως, ναι, ειπώθηκε και αυτό. Δεν ήταν το μοναδικό ασθενές σημείο του κομματιού με το οποίο η δημοφιλής καλλιτέχνις θα εμφανιστεί στo Μάλμε της Σουηδίας στις 11 Μαΐου, μετά τη νίκη της χώρας στον διαγωνισμό του 2023, με το τραγούδι «Tattoo» της Λορίν.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ