Η οικονομική ύφεση και οι αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες σε σύγκριση με την εποχή της πανδημίας, όταν είχαν αυξηθεί υπέρμετρα οι δαπάνες για καταναλωτικά αγαθά λόγω της μείωσης των δαπανών για υπηρεσίες, έπληξαν τα αποτελέσματα του 2023 σε σύγκριση με το 2022 των μεγαλύτερων λιμανιών της Ευρώπης. Με εξαίρεση το λιμάνι του Πειραιά που κατέγραψε το 2023 άνοδο στη διακίνηση των εμπορευματοκιβωτίων, τα υπόλοιπα τέσσερα της πρώτης πεντάδας κατέγραψαν μείωση, με το μεγαλύτερο ελληνικό λιμάνι να επιστρέφει από την πέμπτη στην τέταρτη θέση στην Ευρώπη.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ