Η ιδιοσυγκρασιακή σκηνοθετική και συγγραφική προσέγγιση του Γιώργου Λάνθιμου, καθώς συνέβαλε καθοριστικά στη διαμόρφωση του Ελληνικού Παράξενου Κύματος, ενός κινηματογραφικού κινήματος που εμφανίστηκε στις αρχές της δεκαετίας του 2000 και διακρίθηκε ως συνέπεια της κοινωνικο-οικονομικής και πολιτικής κρίσης της επόμενης δεκαετίας, μπαίνει στο μικροσκόπιο για μια αισθητική ανάλυση. Το ιταλικό αρχιτεκτονικό περιοδικό «Domus» ασχολείται με τον «ασεβή και πρωτοποριακό πειραματισμό του Γιώργου Λάνθιμου» και ανιχνεύει στο τοπίο και τα σκηνικά των ταινιών του τις νέες γλωσσικές και αισθητικές συμβάσεις που έχει παρουσιάσει.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ