Κερδίζουν συνεχώς περισσότερες θέσεις στο καλάθι των ελλήνων καταναλωτών τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Παρά το γεγονός ότι και οι δικές τους τιμές παρουσιάζουν αυξήσεις, ακολουθώντας τη γενική πορεία των τιμών τον τελευταίο χρόνο, εντούτοις συνεχίζουν να πωλούνται φθηνότερα, με αποτέλεσμα οι Ελληνες να αυξάνουν τις αγορές τους ακόμα και σε κατηγορίες που παλιότερα δεν τις προτιμούσαν.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ