Με μία καταρχήν συμφωνία για την αναγκαιότητα κατάρτισης ενός υποδείγματος (προτύπου) καυσίμων που θα συμβάλουν στη σταδιακή μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα από τη ναυτιλία, ξεκίνησε χθες στο Λονδίνο μία ακόμη κρίσιμη εβδομάδα συζητήσεων στον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (ΙΜΟ) με αντικείμενο τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από τα πλοία. Ο ΙΜΟ στο πλαίσιο προηγούμενης απόφασής του καλείται να επιτύχει μηδενικές «καθαρές» (net) εκπομπές από τη ναυτιλία έως ή πλησίον στο 2050. Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής, ως ενδιάμεσα στάδια έχουν αποφασιστεί η μείωση σε σύγκριση με το 2008 των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου κατά 20% με στόχο το 30% έως το 2030 και μείωση κατά 70% με επιδίωξη το 80% έως το 2040.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ