Σε σταθερή τροχιά ανάπτυξης βρίσκεται το λιανεμπόριο τροφίμων στην Ελλάδα με τα αστικά κέντρα της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης να συγκεντρώνουν μεν τον κύριο όγκο και τζίρο της κατανάλωσης, άνω του 50%, την ίδια ώρα όμως που και η περιφέρεια και ειδικά οι τουριστικές περιοχές της χώρας να συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον των επιχειρηματιών όσο ανακάμπτει ο τουρισμός και παράλληλα επεκτείνεται και η τουριστική περίοδος. Στη μετά Covid εποχή μάλιστα οι νησιωτικές περιοχές της χώρας παρουσιάζουν ρυθμούς ανάπτυξης που τρέχουν με διψήφια ποσοστά ανοίγοντας την όρεξη των μεγάλων αλυσίδων να «βάλουν στην αγκαλιά τους» μικρές τοπικές επιχειρήσεις ή να επεκταθούν με νέα καταστήματα.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ