Καθώς οι πλοιοκτήτες και οι ναυλωτές αποφεύγουν την Ερυθρά Θάλασσα λόγω των επιθέσεων των Χούθι και εκτρέπουν τα πλοία μέσω του Ακρωτηρίου της Καλής Ελπίδας, έρχονται αντιμέτωποι με έναν βαρύ πρόσθετο λογαριασμό καυσίμων. Πολλοί υπεύθυνοι πλοιοκτήτες και ναυλωτές δηλώνουν ότι δεν θα διέλθουν από την Ερυθρά Θάλασσα και τη διώρυγα του Σουέζ λόγω του εγγενούς κινδύνου που υπάρχει, δήλωσε ο Angad Banga, COO του ομίλου Caravel, στον οποίο ανήκει ένας από τους μεγαλύτερους διαχειριστές πλοίων στον κόσμο, η Fleet Management. Πάντως το κόστος αυτών των εκτροπών είναι σημαντικό.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ