Την κοινωνική ατζέντα με αιχμή τα εισοδήματα και την αντιμετώπιση της ακρίβειας, τα πρόσωπα που θα «οργώσουν» για 70 μέρες δύσκολες περιοχές, όπως η Δυτική Μακεδονία, η Θράκη και η Θεσσαλία, και εκείνα που θα συνθέσουν το ευρωψηφοδέλτιο, έως και τους συμβολισμούς, όπως η προσωρινή επιστροφή του πυρσού στο λογότυπο της ΝΔ, ορίζουν το Μαξίμου και η Πειραιώς ως θεμέλια της προεκλογικής εκστρατείας για την 9η Ιουνίου. Ο στόχος του Κυριάκου Μητσοτάκη να επαναεπιβεβαιωθούν οι εσωτερικοί πολιτικοί συσχετισμοί μέσα από την ευρωκάλπη – την τέταρτη πολιτική αναμέτρηση σε έναν χρόνο και τελευταία για την επόμενη τριετία – περνάει μέσα από την επίτευξη μέγιστης συσπείρωσης του ακροατηρίου που του έδωσε τη διπλή νίκη πέρυσι. Και αυτή με τη σειρά της προϋποθέτει ένα… φρενάρισμα στις μετακινήσεις ψηφοφόρων – μια ρευστότητα που προσώρας προβληματίζει την κυβερνώσα παράταξη για τις «εκπλήξεις» που μπορεί να προμηνύει.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ