Την κοινωνική ατζέντα με αιχμή τα εισοδήματα και την αντιμετώπιση της ακρίβειας, τα πρόσωπα που θα «οργώσουν» για 70 μέρες δύσκολες περιοχές, όπως η Δυτική Μακεδονία, η Θράκη και η Θεσσαλία, και εκείνα που θα συνθέσουν το ευρωψηφοδέλτιο, έως και τους συμβολισμούς, όπως η προσωρινή επιστροφή του πυρσού στο λογότυπο της ΝΔ, ορίζουν το Μαξίμου και η Πειραιώς ως θεμέλια της προεκλογικής εκστρατείας για την 9η Ιουνίου. Ο στόχος του Κυριάκου Μητσοτάκη να επαναεπιβεβαιωθούν οι εσωτερικοί πολιτικοί συσχετισμοί μέσα από την ευρωκάλπη – την τέταρτη πολιτική αναμέτρηση σε έναν χρόνο και τελευταία για την επόμενη τριετία – περνάει μέσα από την επίτευξη μέγιστης συσπείρωσης του ακροατηρίου που του έδωσε τη διπλή νίκη πέρυσι. Και αυτή με τη σειρά της προϋποθέτει ένα… φρενάρισμα στις μετακινήσεις ψηφοφόρων – μια ρευστότητα που προσώρας προβληματίζει την κυβερνώσα παράταξη για τις «εκπλήξεις» που μπορεί να προμηνύει.
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ