Τι έγινε ο διαγωνισμός για το μετρό της Κωνσταντινούπολης το 2017; Γιατί επί δημαρχίας ΑΚΡ το δάνειο 925 εκατ. ευρώ δεν τελεσφόρησε και οι κατασκευαστικές εταιρείες προχώρησαν σε μαζικές απολύσεις; Πόσα χιλιόμετρα στο μετρό προσέθεσε στα 5 χρόνια δημαρχίας του ο Ιμάμογλου; Ελάχιστες ημέρες πριν από τις τοπικές εκλογές, οι επενδύσεις για τις δημόσιες συγκοινωνίες, και δη την επέκταση του μετρό στον Μητροπολιτικό Δήμο Κωνσταντινούπολης, μια μεγαλούπολη-χοάνη για οδηγούς με γερά νεύρα, έχουν αναδειχθεί σε πρώτο θέμα στην ατζέντα των προεκλογικών δεσμεύσεων και αιχμή του δόρατος στις επιθέσεις των εκατέρωθεν στρατοπέδων. Δεν είναι τυχαίο ότι πέραν των υψηλών τόνων και των βελών που ανταλλάσσουν, τις τελευταίες ημέρες έχουν εγκαινιάσει νέες γραμμές του μετρό στην Κωνσταντινούπολη και ο Ιμάμογλου και ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ