Ξαναζεσταίνονται τα σενάρια για την υπογειοποίηση της γραμμής 1 του μετρό (πρώην ΗΣΑΠ) στο τμήμα από το Νέο Φάληρο μέχρι τον Πειραιά. Το έργο της υπογειοποίησης των γραμμών βρίσκεται ψηλά στην ατζέντα του Δήμου Πειραιά, δεδομένου ότι το δίκτυο του ΗΣΑΠ εδώ και πάρα πολλά χρόνια «κόβει» την πόλη στα δύο. Από την άλλη, η κυκλοφοριακή συμφόρηση από και προς το λιμάνι του Πειραιά, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες, χτυπάει «κόκκινο», προκαλώντας αλυσιδωτές αντιδράσεις και στην κίνηση των οχημάτων μέσα στην πόλη (κέντρο) του Πειραιά.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ