Η ποίηση του Χάινριχ Χάινε είναι παντοτινή και η αποψινή εμφάνιση του Κουαρτέτου εγχόρδων Αέναον της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών στο Ωδείο Φίλιππος Νάκας δίνει μία ακόμη απόδειξη. Μαζί με την υψίφωνο Νέλλη Μαυροειδή αποδίδουν έργα που βασίστηκαν σε ποιήματα του γερμανού ρομαντικού, ενώ στο επίκεντρο βρίσκονται οι μεταγραφές του διακεκριμένου γερμανού συνθέτη Αριμπερτ Ράιμαν ο οποίος έχει επεξεργαστεί τρία τραγούδια της Κλάρα Σούμαν και οκτώ του Φέλιξ Μέντελσον, συνδέοντάς τα με έξι δικά του ιντερμέτζα. Ρωτήσαμε τους συντελεστές (Γιώργο Μάνδυλα – βιολί, Βασίλη Σούκα – βιολί, Αντίλοχο Τρανό – βιόλα, Αστέριο Πούφτη – βιολοντσέλο) ποιος είναι ο ήχος και το μουσικό σύμπαν που αναδύονται από τα έργα του Χάινε.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ