«Συγγνώμη, αλλά το POS χάλασε και δεν μπορεί να δεχθεί την κάρτα σας». «Λυπάμαι, αλλά υπάρχει κάποιο τεχνικό πρόβλημα και έχει χαθεί η σύνδεση Internet, ούτε το IRIS δουλεύει, συνεπώς, πρέπει να πληρώσετε με μετρητά». «Το κατάστημα δεν δέχεται πληρωμές με κάρτα για συναλλαγές έως 5 ευρώ». «Δεν δεχόμαστε κάρτα για αυτό το προϊόν γιατί δεν αφήνει κέρδος, αγοράστε και κάτι άλλο, αλλιώς μετρητά». «Μόνο μετρητά, αλλιώς βρες άλλον επαγγελματία».
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ