Μια φουσκωτή βάρκα κολλημένη στις λασπωμένες όχθες του Εβρου, απομεινάρι από την προσπάθεια των μεταναστών να περάσουν το ποτάμι. Είναι τα ίδια νερά στα οποία ο Μανώλης, ο φωτογράφος και καφετζής στα Δίκαια πετά κάθε μέρα, από τότε που ήταν παιδί, μια πέτρα. Εκείνα, που υπερχείλισαν, και μετέτρεψαν σε ερειπιώνα ένα σπίτι έξω από το Διδυμότειχο. Εικόνες που ισορροπούν με μαεστρία ανάμεσα στο γεμάτο δύναμη ντοκουμέντο που αιχμαλωτίζει η ματιά του φωτορεπόρτερ και στην ευαισθησία που κρύβουν τα καρέ ενός καλλιτέχνη φωτογράφου. Στιγμιότυπα σε άσπρο – μαύρο που κατέγραψε με υπομονή και επιμονή ο Αντώνης Πασβάντης μέσα από αλλεπάλληλα ταξίδια στις όχθες του Εβρου. Και τα οποία μετά από αρκετές αναζητήσεις και απογοητεύσεις, μοναχικές διαδρομές και νέες φιλίες –από το 2015 που ένιωσε το αρχικό σκίρτημα έως και πέρυσι– συγκέντρωσε σε ένα λεύκωμα, που πρόκειται να κυκλοφορήσει τον επόμενο μήνα υπό τον τίτλο «Εβρος, η ζωή στις όχθες» από τις εκδόσεις «Ποταμός».
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ