Εμπορικά φορτία διαφόρων ειδών, συνολικής αξίας 8 δισ. δολαρίων, επηρεάζει το κλείσιμο του λιμανιού της Βαλτιμόρης σύμφωνα με αναλυτές. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται και αυτοκίνητα αξίας 1,49 δισ. δολαρίων μαζί με εξαγωγές άνθρακα αξίας 377 εκατ. δολαρίων που δεν θα μεταφερθούν τουλάχιστον για τις επόμενες έξι εβδομάδες κατά τις οποίες εκτιμάται ότι θα παραμείνει κλειστό το λιμάνι. Η κατάρρευση της γέφυρας της Βαλτιμόρης αποτέλεσε επιβαρυντικό παράγοντα για την αγορά των πλοίων capesize bulker που ήδη βυθιζόταν αυτή την εβδομάδα, δήλωσε ο βρετανικός ναυλομεσίτης Braemar. Η καταστροφή της γέφυρας Francis Scott Key την Τρίτη από το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων «Dali» της Maersk εγκλώβισε πολλά πλοία ξηρού φορτίου στο λιμάνι της Βαλτιμόρης. Παράλληλα άλλα capesizes που αρχικά προορίζονταν να φορτώσουν στη Βαλτιμόρη «απελευθερώθηκαν» αυξάνοντας την προσφορά πλοίων.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ