Είναι μια καλή αρχή τα μέτρα της κυβέρνησης για το μπούλινγκ στα σχολεία. Επειδή είναι συντηρητικά. Εχουν, δηλαδή, άλλη κατεύθυνση και άλλο προσανατολισμό από αυτόν που του έδωσαν, με τα χρόνια, διάφορες μεταρρυθμίσεις στο όνομα του προοδευτισμού. Το αποτέλεσμα το ζούμε. Μαθητές που εκλαμβάνουν το σχολικό περιβάλλον ως περιβάλλον ασυδοσίας, αδιαφορώντας όχι μόνο για το μάθημα και τη γνώση αλλά για τα πάντα: για την ιεραρχία, για τους κανόνες, για τις δεσμεύσεις, για την υπευθυνότητα. Μπορούν, επειδή το σχολείο αξιολογεί υποτυπωδώς, έχει αυτοκαταργηθεί ως αυτόνομη βαθμίδα εκπαίδευσης και, λόγω των αντιαυταρχικών κανονισμών, στην ουσία αδυνατεί να ελέγξει (από το πιο απλό, τις απουσίες, έως βάναυσες καθημερινές συμπεριφορές στην τάξη) και να τιμωρήσει, να δώσει αποβολές, να επιβάλει αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος, να διεκδικήσει αποζημιώσεις για διακεκριμένες ζημιές.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ