Η Γερμανία, η υπερδύναμη στην αγορά αυτοκινήτων της Ευρώπης και όχι μόνο, εξακολουθεί να κινείται για να παραταθεί η χρήση κινητήρων εσωτερικής καύσης σε καινούργια οχήματα και μετά το 2035. Σε αντίθεση με τις επιθυμίες της Κομισιόν, οι γερμανικές εταιρείες με τη στήριξη μεγάλης μερίδας πολιτικού κόσμου στο Βερολίνο επιδιώκουν να χαλαρώσουν κι άλλο ή να καταργηθούν οι σχετικοί ευρωπαϊκοί κανονισμοί φοβούμενοι τον ανταγωνισμό από την Κίνα.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ