Οι 50 ημέρες μέχρι τις ευρωεκλογές βρίσκουν τους πολιτικούς αρχηγούς σε εντατικό «ζέσταμα» για τον προεκλογικό αγώνα, ο οποίος θα ξεκινήσει επί της ουσίας μετά το Πάσχα. Το Σαββατοκύριακο βρίσκει εκτός γραφείου σε προεκλογικές επισκέψεις ανά την επικράτεια τον Κυριάκο Μητσοτάκη, τον Στέφανο Κασσελάκη και τον Νίκο Ανδρουλάκη, οι οποίοι δίνουν, ήδη, μια γεύση τόσο για το κλιμακούμενο power game της πλατείας όσο και για τη «μάχη» προβολής στο τηλεοπτικό και στο διαδικτυακό περιβάλλον. Από τη μία η πλατεία λειτουργεί ως εργαλείο αύξησης της κομματικής συσπείρωσης και ενίσχυσης του κλίματος υπέρ των παρατάξεών τους και από την άλλη τα τηλεοπτικά σκαμπό μαζί με τις διαδικτυακές, χαλαρές εμφανίσεις επιστρατεύονται για την αποστολή μηνυμάτων (και) σε κοινά με χαμηλότερη κομματική ταύτιση.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ