Πάρα πολύ παλιά, πριν από καμιά δεκαπενταριά χρόνια δηλαδή, πριν η woke ατζέντα επιβάλει το νέο λεξιλόγιο, κυκλοφορούσε το ανέκδοτο με τη σεξεργάτρια συγκεκριμένης καταγωγής που αυτοκτόνησε όταν κατάλαβε ότι οι άλλες σεξεργάτριες πληρώνονταν γι’ αυτό που έκαναν. Σήμερα πιστεύω ότι πολλοί άνθρωποι, αν δεν «αυτοκτονούσαν», θα έπεφταν τουλάχιστον σε βαριά κατάθλιψη αν συνειδητοποιούσαν πόσα άτομα, με έστω και ψήγματα αναγνωρισιμότητας, εξασφαλίζουν τζάμπα παροχές σε πολλούς τομείς της ζωής τους. Ας είναι καλά τα κοινωνικά δίκτυα που, σε αυτήν την περίπτωση, λειτουργούν ως ανοιχτά «παράθυρα» στις γκρίζες ζώνες της διαφήμισης.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ