Ο συνθέτης Γιώργος Καζαντζής όταν ηχογραφεί το τραγούδι του είναι όρθιος, σε απίστευτη κίνηση και κοιτώντας πότε προς την τραγουδίστρια πίσω από το τζάμι και πότε προς τον ηχολήπτη. Σαν κόουτς αισθημάτων και κλίματος. Είμαστε απόγευμα στο στούντιο, ο Γιώργος γράφει τον νέο του δίσκο, πίσω από το τζάμι είναι η Μαρία Παπαγεωργίου και μια σύγχρονη στιγμή του ελληνικού τραγουδιού γράφεται μπροστά μου. Ο Καζαντζής τα τελευταία χρόνια ανακαλύπτεται από ένα πιο ευρύ κοινό. Αιτία οι μεγάλες του επιτυχίες. Με πρώτη και κύρια τις «Μέλισσες». Αλλά και για όσους ξέρουν και εστιάζουν σε ένα μεγάλο και προσεγμένο έργο και σε πολλά άλλα υπέροχα κομμάτια. Με ερμηνευτές από τη Λιζέτα Καλημέρη και τον Κώστα Παυλίδη μέχρι τον Νταλάρα. Ο Καζαντζής κρατά ψηλά τον πήχη του ήχου της Θεσσαλονίκης. Δεν περιορίζεται όμως σε αυτό. Κάνει πολλά οργανικά, στοχάζεται πάνω στον ήχο, δοκιμάζει και δίνει χώρο σε νέους ερμηνευτές και στιχουργούς. Ενας διανοούμενος του τραγουδιού, που δεν τον φάγανε όμως οι ιδέες και οι αναλύσεις, μα με προσήλωση ασχολείται με αυτό που ξέρει. Την έντεχνη μουσική. Που επίσης την υπερασπίζεται νοηματικά αλλά και έμπρακτα, δείτε τις ορχήστρες του ή τις εργασίες του με τις συμφωνικές. Η συζήτηση πάει πέραν των τρεχουσών δουλειών του και σε πιο βαθιά θέματα της σύγχρονης ζωής. Ο Καζαντζής δεν πλατιάζει, έχοντας συνείδηση της αξίας του λόγου, τον οποίο επικεντρώνει στις ιδέες και τις οπτικές του.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ