Το κρίσιμο για μένα ερώτημα δεν είναι πλέον το πώς διαχειρίζεται το σχολείο, δηλαδή ο δάσκαλος και η διοίκηση, τον άτακτο/ατίθασο/ανυπάκουομαθητή ή τις ενδοσχολικές εντάσεις. Ούτε το πώς η επαμφοτερίζουσα ελληνική κοινωνία μεταφράζει και μεταγλωττίζει το περιβόητο bullying [εκφοβισμό, τραμπουκισμό, βίαιη ενηλικίωση κι εφηβομαγκιά κ.λπ.].
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ