Από τα συμπεράσματα της έρευνας γίνεται φανερό ότι το παιδί αρχικά μαθαίνει να διαβάζει μιμούμενο την αντίστοιχη οικογενειακή πρακτική. Οσα διαβάζουν σταθερά και συστηματικά αρχίζουν να κατανοούν τον κόσμο της ανάγνωσης σιγά σιγά, μέχρι που γίνεται μια αυτονόητη διαδικασία. Τα παιδιά που έμαθαν να αγαπούν την ανάγνωση το έκαναν γιατί στο στενό τους οικογενειακό περιβάλλον αυτή ήταν μια καθημερινή, συστηματική ανάγκη. Για να είναι ένα παιδί ικανό να αγαπήσει την ανάγνωση και να την κάνει αποτελεσματικά, πρέπει να το κάνει μέσω μακριάς και μεθοδικής εξάσκησης. Οπως γίνεται αντιληπτό, αυτή η προσπάθεια δεν έχει την ίδια κοινωνική και πολιτισμική αξία για όλα τα παιδιά ως προς τη συχνότητα της ανάγνωσης, την επιλογή των βιβλίων και τη σχέση με τη γλώσσα.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ