Ο Ροντόλφ Σααντέ, επικεφαλής της οικογενειακής ναυτιλιακής εταιρείας CMA CGM, του τρίτου μεγαλύτερου ομίλου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, δεν ήταν ιδιαιτέρως γνωστός εκτός του κλάδου, μέχρι που η πανδημία τού απέφερε δισεκατομμύρια από απροσδόκητα κέρδη και άρχισε να ακολουθεί τα βήματα άλλων γάλλων βιομηχάνων, στρεφόμενος στην αγορά μέσων ενημέρωσης. Οπως έγραψαν οι «Financial Times», έχοντας αποκτήσει την επιχειρηματική εφημερίδα «La Tribune» και την καθημερινή «La Provence» με έδρα τη Μασσαλία τα τελευταία δύο χρόνια, ο χαμηλών τόνων 54χρονος επιχειρηματίας «χτύπησε» πρόσφατα το ειδησεογραφικό τηλεοπτικό δίκτυο BFM και σχεδιάζει περαιτέρω επέκταση στα ΜΜΕ ανοίγοντας νέους ορίζοντες στον μη εισηγμένο όμιλο που ελέγχει η οικογένειά του.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ