Οταν τον περασμένο Ιανουάριο το Netflix παρουσίασε τα αποτελέσματά του για το τελευταίο τρίμηνο του 2023, αρκετές από τις εταιρείες που ασχολούνται με την ανάλυση των οικονομικών στοιχείων, όπως οι Morgan Stanley και Bernstein, κατέληξαν σε κοινό συμπέρασμα: ο πόλεμος του streaming που μαίνεται τόσα χρόνια έχει πια νικητή. Η πλατφόρμα που σύστησε το streaming στο ευρύ κοινό αποδείχθηκε πολύ σκληρή για να πεθάνει. Το συγκεκριμένο διάστημα, όχι μόνο πρόσθεσε 13 εκατομμύρια νέους συνδρομητές στο ενεργητικό της αλλά σημείωσε τη δεύτερη καλύτερη επίδοσή της. Συνολικά το 2023, 29 εκατομμύρια νέοι χρήστες αγόρασαν τα συνδρομητικά πακέτα του Netflix, φτάνοντας συνολικά τα 260,28 εκατομμύρια. Παράλληλα, ήταν η εταιρεία με το μικρότερο ποσοστό ακυρώσεων συνδρομών, μόλις 2% στις Ηνωμένες Πολιτείες, πολύ πιο κάτω σε σχέση με το 5,3% που είναι ο αντίστοιχος μέσος όρος των ανταγωνιστών του, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ανάλυσης συνδρομητικών υπηρεσιών Antenna, που δημοσίευσε το Business Insider.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ