Οι πολιτικοί άρχισαν να αξιοποιούν το TikTok ως μέσο επικοινωνίας το 2022. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ήταν από τους πρωτοπόρους. Ο Τζο Μπάιντεν μόλις πρόσφατα, ενόψει της προεκλογικής εκστρατείας, έκανε το βήμα! Τα σύντομα βίντεο που ανεβάζουν οι πολιτικοί στην πλατφόρμα είτε είναι χαλαρά στιγμιότυπα από την καθημερινότητά τους είτε εκλαϊκεύουν πολιτικά προγράμματα και προτάσεις. Απαραίτητη προϋπόθεση επιτυχίας: να διαρκούν λίγα δευτερόλεπτα (σίγουρα λιγότερο από λεπτό). Καθώς οι χρήστες «σκρολάρουν» στο κινητό τους και καταναλώνουν το ένα βίντεο μετά το άλλο, οι πολιτικοί κυριολεκτικά εισβάλλουν στην οθόνη των χρηστών και επιχειρούν να περάσουν το μήνυμά τους ενοχλώντας όσο το δυνατόν λιγότερο όσους το παρακολουθήσουν.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ