Για να εκφράσει την ψυχή του ένα κόμμα, δεν έχει παρά το πρόσωπο του αρχηγού του. Προσαρμόζοντας το τσιτάτο του Κοκτώ στις ανάγκες μιας προεκλογικής εκστρατείας, ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ έχουν ήδη ξεκινήσει να εκπέμπουν τα μηνύματα που θέλουν να στείλουν στους ψηφοφόρους ενόψει της 9ης Ιουνίου. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης έχει πει μόνος του πως πίσω απ΄ το γαλάζιο ευρωψηφοδέλτιο κρύβεται το όνομά του, ενώ ο Στέφανος Κασσελάκης φροντίζει η μοναδική εικόνα που προβάλλει η αξιωματική αντιπολίτευση να είναι η δική του. Εμπειροι πολιτικοί αναλυτές δηλώνουν πεπεισμένοι πως στις 42 μέρες που απομένουν μέχρι την κάλπη οι καμπάνιες των δύο κομμάτων θα είναι απόλυτα προσωποκεντρικές. Οπότε, εύλογα κάποιοι αναρωτιούνται τι κερδίζει και τι χάνει η κάθε πλευρά από μια τέτοια στρατηγική.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ