Μέχρι το 2030 η ευρωπαϊκή ναυτιλία θα έχει πρόσβαση σε εναλλακτικά καύσιμα που θα καλύπτουν το 40% των αναγκών της, σύμφωνα τουλάχιστον με τον στόχο του νέου Κανονισμού του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου σχετικά με τη θέσπιση πλαισίου μέτρων για την ενίσχυση του οικοσυστήματος παραγωγής τεχνολογιών ενέργειας μηδενικών καθαρών εκπομπών της Ευρώπης. Ο Κανονισμός εγκρίθηκε την περασμένη εβδομάδα από το Ευρωκοινοβούλιο και αναγνωρίζει στην πράξη ότι η «πράσινη» μετάβαση της ναυτιλίας αλλά και συνολικά της ΕΕ είναι άρρηκτα συνδεμένη με την ύπαρξη εναλλακτικών καυσίμων, δικαιώνοντας τις προσπάθειες του ευρωπαϊκού εφοπλισμού και της Ενωσης Ελλήνων Εφοπλιστών να «πείσουν» τους ευρωπαίους νομοθέτες ότι η ναυτιλία «δεν παράγει καύσιμα» και αυτό είναι δουλειά των παραγωγών καυσίμων.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ