Κάθε οργανωμένος συλλέκτης, έμπορος τέχνης, σύμβουλος ή επιμελητής έχει σημειωμένα στο ημερολόγιό του τα σταθερά «ραντεβού» του έτους. Και μπορεί τον Μάρτιο να πρέπει να διαλέξει αν θα βρεθεί στη μεγάλη φουάρ του Λος Αντζελες, τη Frieze, ή αν θα επισκεφθεί τη διαρκώς εξελισσόμενη Art Dubai. Να έχει βγάλει εγκαίρως τα εισιτήριά του ώστε να ταξιδέψει ειδικά φέτος στη Βενετία τον Απρίλιο για να επισκεφθεί την Μπιενάλε, η οποία πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια. Γνωρίζει καλά, ωστόσο, ότι αν θέλει να παίξει δυναμικά στον στίβο της αγοράς της τέχνης και να παρακολουθήσει τις τάσεις τη στιγμή που διαμορφώνονται, τον Μάιο θα πρέπει να βρίσκεται στη Νέα Υόρκη.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ