Τα τελευταία χρόνια το προεκλογικό τοπίο έχει υποστεί ψηφιακή μεταμόρφωση, κυρίως από τη χρήση τεχνικών microtargeting. Καθώς αυτή η πρακτική εξαπλώνεται, γίνονται προσπάθειες περιορισμού της. Ωστόσο, όπως λέει ο ειδικός στην επικοινωνία Φάμπιο Βότα, υπάρχουν αρκετοί λόγοι να πιστέψουμε ότι δεν θα εξαφανιστεί σύντομα, παρά τις νομικές προσπάθειες. Βασισμένοι σε τεράστιες ποσότητες data, προεκλογικά επιτελεία διαμορφώνουν μηνύματα για συγκεκριμένες δημογραφικές ομάδες ή ομάδες με ειδικά ενδιαφέροντα και στόχο να αυξήσουν την πειθώ τους προς αυτές.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ