Ανακάμπτει η αγορά καλλυντικών στην Ελλάδα με τους καταναλωτές να δείχνουν ιδιαίτερη προτίμηση στα ευρείας κατανάλωσης αφού το ένα στα δύο προϊόντα που αγοράζονται ανήκει σε αυτήν την ομάδα, ενώ έδαφος κερδίζουν τα καλλυντικά φυτικής προέλευσης που αυξάνουν συνεχώς την πελατειακή τους βάση. Την ίδια ώρα έντονη είναι και η διείσδυση των ηλεκτρονικών πωλήσεων με το μερίδιό τους να φτάνει το 16% στο σύνολο των πωλήσεων καλλυντικών στην Ελλάδα. Αναμφισβήτητα, η διετία 2022-2023 ήταν μια δύσκολη περίοδος και για τον κλάδο των καλλυντικών, εξαιτίας σημαντικών προκλήσεων όπως η ενεργειακή κρίση, η αύξηση των τιμών των πρώτων υλών, η άνοδος του μεταφορικού κόστους, οι γεωπολιτικές εντάσεις και οι ιδιαίτερα έντονες πληθωριστικές πιέσεις. Οι εξελίξεις αυτές οδήγησαν τις επιχειρήσεις σε ανατιμήσεις των προϊόντων τους, γεγονός που είχε σημαντικό αντίκτυπο στη συμπεριφορά των καταναλωτών.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ