Αν πρέπει να αποδομήσουμε το μεγαλύτερο τηλεοπτικό γεγονός του πλανήτη μετά τους Ολυμπιακούς, δηλαδή τον διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision, στα συστατικά του στοιχεία μας μένουν η στραφταλιζέ ποπ, η πολυπολιτισμικότητα και το γεωπολιτικό «δράμα». Το τελευταίο θα μπορούσε να είναι αντικείμενο ολόκληρης διπλωματικής εργασίας. Ιντριγκες, πολιτική, γειτονικές σχέσεις και διπλωματία μεταξύ των κρατών έχουν μετατρέψει τον εκ διακήρυξης «μη πολιτικό» διαγωνισμό τραγουδιού σε μια πλατφόρμα ήπιας ισχύος με την πολιτική να αποτελεί σχεδόν κάθε χρονιά τον ελέφαντα στο δωμάτιο.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ