Από την περιοριστική άποψη του 19ου αιώνα και τις διάφορες παραδοχές των αρχών του 20ού που υποτιμούσαν την υφαντική και την τέχνη των ταπισερί και των χαλιών ως αναχρονιστικές, γυναικείες, ανατολίτικες ή πρωτόγονες ασχολίες, υποβιβάζοντάς τες σε ελάσσονες τέχνες, οι σύγχρονοι καλλιτέχνες του 21ου με τα έργα τους έχουν αυξήσει την απόσταση από αυτή τη μονοδιάστατη θεώρηση.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ