«Με την ελπίδα να κάμω κάτι καλύτερο και ελληνικό αργότερα». Η ιδιόχειρη σημείωση στο τέλος της πρώτης πράξης στην παρτιτούρα της όπερας «Γαλάτεια» έγραφε επίσης «Σεπτέμβριος, 1912 Παρίσι» και το όνομα του δημιουργού: Αιμίλιος Ριάδης. Ηταν η εποχή που ο γεννημένος στη Θεσσαλονίκη το 1880 συνθέτης – γιος του αυστροούγγρου (με απώτερη ελληνική καταγωγή) φαρμακοποιού Heinrich Khu και της Αναστασίας Γρηγοριάδου-Νίνη – αναζητούσε τη διεθνή καταξίωση, χωρίς να ξεχνά την καταγωγή του και τον φόρο τιμής που ήθελε να αποτίσει.
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ