Περισσότερα από 1.000 πλοία που θα χρησιμοποιούν ως καύσιμο υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) θα είναι σε λειτουργία έως το 2027, εκτιμά ο οίκος αναλύσεων Drewry, υπογραμμίζοντας την άνοδο της ζήτησης ως καυσίμου που μπορεί να συμβάλει στην απανθρακοποίηση σε μια μεγάλη μεταβατική περίοδο. Ωστόσο, όπως επισημαίνει, καθυστερεί η ανάπτυξη των υποδομών (bunkering), όπως δεξαμενές αποθήκευσης και μονάδες εφοδιασμού που απαιτούνται για να τροφοδοτούνται τα πλοία με καύσιμο LNG.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ