Παράλληλα με τις αρχηγικές περιοδείες οι οποίες πυκνώνουν μέρα με την ημέρα και απλώνονται πλέον ανά την επικράτεια, τα κομματικά επιτελεία ρίχνονται στη «μάχη» της επικοινωνίας μέσα από τα πρώτα επίσημα προεκλογικά σποτ αλλά και με πιο συστηματοποιημένη παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σε συσκέψεις επί συσκέψεων στα κομματικά στρατηγεία με τη βοήθεια επαγγελματιών-στελεχών της αγοράς επικοινωνίας ή και όχι οριστικοποιούνται λέξεις-κλειδιά, ενώ εξελίσσονται… γυρίσματα με πρωταγωνιστές τους αρχηγούς.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ