Τα φώτα των προεκλογικών σποτ του ΣΥΡΙΖΑ είναι στραμμένα στον Στέφανο Κασσελάκη – όχι όμως μόνο με τον τρόπο που έχουμε συνηθίσει να τον βλέπουμε. Διαδικτυακά, η καμπάνια του ΣΥΡΙΖΑ θα κινηθεί όπως μέχρι σήμερα, με τους λογαριασμούς του Κασσελάκη σε πρώτο φόντο και σε πιο «χαλαρά» βίντεο που προσελκύουν το πιο νέο ακροατήριο που ενημερώνεται και χρησιμοποιεί περισσότερο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στην τηλεόραση, όμως, τα προεκλογικά σποτ θέλουν να θυμίσουν πως ο Κασσελάκης δεν έχει μόνο την πτυχή του λάιφσταϊλ και πως η Κουμουνδούρου έχει θέσεις και προτάσεις για ζητήματα που ενδιαφέρουν την κοινωνία.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ