Στο 1 λεπτό και 10 δευτερόλεπτα του κεντρικού σποτ της ΝΔ για την ευρωκάλπη δεν προβάλλεται μόνο το βασικό σύνθημα «Σταθερά πιο κοντά στην Ευρώπη», όπως είχε αποκαλυφθεί στην επίσημη παρουσίαση του γαλάζιου ψηφοδελτίου. Ούτε αναδεικνύεται μόνο η αυξημένη προσοχή στην καθημερινότητα, όπως είναι εμφανές πλέον στη ρητορική του Κυριάκου Μητσοτάκη κατά τις περιοδείες του. Στην αφήγηση του πρωταγωνιστή χώρεσαν στην πραγματικότητα όλα τα συστατικά της προεκλογικής συνταγής: ο εθνικός χαρακτήρας που αποδίδεται στην επικείμενη αναμέτρηση ταυτόχρονα με το ευρωπαϊκό περιεχόμενο, ο θετικός λόγος για κυβερνητικά πεπραγμένα παράλληλα με δεσμεύσεις για περαιτέρω προσπάθεια στα «δύσκολα» (όσα δηλαδή σωρεύουν πίεση, όπως η ακρίβεια), η ακριβής θεματολογία με την οποία εξελίσσεται η εκστρατεία συσπείρωσης με κορυφαία κεφάλαια την οικονομία, την υγεία και τη συνέχιση των μεταρρυθμίσεων απέναντι στο «βαθύ κράτος που αντιστέκεται».
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ