Το μήνυμα της κυβερνητικής καμπάνιας είναι σαφές: οι πολίτες έδωσαν μια νέα εντολή έναν χρόνο νωρίτερα και δεν υπάρχει λόγος για μια ανατροπή δεδομένων. Η ακρίβεια είναι μια αρνητική παράμετρος, αλλά μόνον η παρούσα κυβέρνηση μπορεί να την αντιμετωπίσει, με στοχευμένες κινήσεις και συγκρούσεις στο ευρωπαϊκό πεδίο. Τα φορτωμένα ράφια στο διαφημιστικό στη ΝΔ δείχνουν, ως προς την εικόνα, μια υπερεπάρκεια προϊόντων σε φουσκωμένες τιμές, αλλά συνοδεύονται και από την επισήμανση ότι το πρόβλημα κόστους είναι κατά βάση εισαγόμενο. Η επιστολή του Κυριάκου Μητσοτάκη στην Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, άλλωστε, με στοχοποίηση των πολυεθνικών για αισχροκέρδεια και έμφαση στην ανάγκη να βρεθούν ευρωπαϊκά αντίδοτα, μετακυλίει την ευθύνη σε κέντρα εκτός συνόρων. Η ελληνική αγορά και μαζί της οι πολίτες και η κυβέρνηση είναι τα θύματα – και πρέπει μαζί να δώσουν τη μάχη στην Ευρώπη. Εάν η ακρίβεια και κατ’ επέκταση το οικογενειακό πορτοφόλι, μπορεί να αποδειχθούν καταλυτικός παράγοντας για το αποτέλεσμα στις ευρωεκλογές, το Μαξίμου επιδιώκει να καταγραφεί στην ομάδα εκείνων που αντιστέκονται. Πέραν της ακρίβειας, στο πρωθυπουργικό επιτελείο εκτιμούν ότι όλα τα άλλα προβλήματα της περιόδου που θα μπορούσαν να επηρεάσουν τα ποσοστά και τη συμμετοχή στην κάλπη, στον ένα ή στον άλλο βαθμό είναι ελεγχόμενα.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ