Τι τελικά συμβαίνει με τις πολυεθνικές και για ποιο λόγο συχνά πωλούν τα προϊόντα τους ακριβότερα στην Ελλάδα; Προφανώς βρίσκουν και το κάνουν. Η έλλειψη ανταγωνισμού παραμένει η βασική αιτία. Το μικρό μέγεθος της αγοράς μας δεν ευνοεί την ύπαρξη πολύ χαμηλών περιθωρίων κέρδους, ενώ απουσιάζει σε σχέση με άλλες χώρες η μεγάλη διείσδυση της ιδιωτικής ετικέτας και των εκπτωτικών αλυσίδων, που υποχρεώνει τις πολυεθνικές σε μείωση των τιμών για να μη χάσουν μερίδια αγοράς.
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ