Τα προεκλογικά συνθήματα δεν είναι απλώς λέξεις τυπωμένες σε χαρτί, κανονικό ή ψηφιακό, για να κινητοποιήσουν το ενδιαφέρον αλλά και το συναίσθημα του εκάστοτε κομματικού ακροατηρίου. Στην πραγματικότητα μέσα από τα κεντρικά σλόγκαν, τα οποία φέρουν την υπογραφή (αν όχι και την αρχική έμπνευση) των πολιτικών αρχηγών, επιδιώκονται μηνύματα σε όσο το δυνατόν ευρύτερα ακροατήρια, έξω και πέρα από τα στενά κομματικά όρια. Εξού και τα ίδια τα συνθήματα της ευρωκάλπης δείχνουν να «καταργούν» τα όρια Αριστεράς – Δεξιάς. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης έχει το βλέμμα στο Κέντρο αλλά και δεξιότερα της κεντροδεξιάς παράταξης, δηλαδή στη «συμμαχία» που συσπειρώθηκε οδηγώντας τη ΝΔ στο 40%+ τον περασμένο Ιούνιο, μιλώντας «σταθερά» για μια κάλπη με ευρωπαϊκό και εθνικό αποτύπωμα. Ο Στέφανος Κασσελάκης επιχειρεί προοδευτικές (και θετικές) αναφορές στην καμπάνια του ΣΥΡΙΖΑ και ο Νίκος Ανδρουλάκης προσπαθεί να προβάλλει το ΠΑΣΟΚ ως «υπεύθυνη» και «αξιόπιστη» αντιπολίτευση.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ