Το κεντρικό σλόγκαν της ΝΔ είχε αποκαλυφθεί επισήμως στην εκδήλωση παρουσίασης του γαλάζιου ευρωψηφοδελτίου, καθορίζοντας έκτοτε την προεκλογική ρητορική κάθε γαλάζιου στελέχους, κυβερνητικού και κομματικού. Προβάλλεται εμφατικά στο γαλάζιο τηλεοπτικό σποτ και θα λειτουργήσει ξανά ως… φόντο για τον Κυριάκο Μητσοτάκη οπωσδήποτε άλλες δύο φορές μέχρι την εκλογική αναμέτρηση και συγκεκριμένα στις δύο κεντρικές προεκλογικές εκδηλώσεις σε Αθήνα (7 Ιουνίου) και Θεσσαλονίκη (5 Ιουνίου). Αυτές οι πέντε λέξεις – το σύνθημα «Σταθερά, πιο κοντά στην Ευρώπη» – δεν αποτελούν μόνο τα θεμέλια της εν εξελίξει γαλάζιας καμπάνιας αλλά αποκαλύπτουν επιπλέον τις βασικές στοχεύσεις του κυβερνώντος κόμματος.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ