Ενα γεγονός που μπορεί να μην είναι τόσο σημαντικό, αλλά δείχνει τον τρόπο που η Ευρωλίγκα αντιμετωπίζει τα πράγματα είναι το εξής: πριν από την εποχή των social media οι δημοσιογράφοι απολάμβαναν ανέσεις και υψηλού επιπέδου μεταχείριση, διότι από αυτούς εξαρτιόταν η προώθηση του «προϊόντος». Τώρα που όλη η δουλειά γίνεται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι δημοσιογράφοι του γραπτού Τύπου (ιστοσελίδες, εφημερίδες, περιοδικά κ.λπ.) εξορίστηκαν στο… πυρ το εξώτερον.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ