Από εκεί που κανένας κατασκευαστής αυτοκινήτων δεν είχε στην γκάμα του ούτε ένα μικρό και κυρίως προσιτό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, πλέον το ενδιαφέρον των εταιρειών αναζωπυρώνεται, βάζοντας στο τραπέζι των συχνών συσκέψεών τους τα ευέλικτα, λιλιπούτεια EV μοντέλα που θα ανοίγουν τη βεντάλια τους στο ευρύ κοινό. Το μεγαλύτερο αυτή τη στιγμή πρόβλημα για τις εταιρείες είναι η μείωση του κόστους παραγωγής, που εξαρτάται κυρίως από το υψηλό κόστος των μπαταριών – μια και αποτελούν το 30%-40% του κόστους παραγωγής των ηλεκτρικών οχημάτων. Σήμερα οι πρώτες προσπάθειες λανσαρισμάτων προσιτών οχημάτων είναι ολοένα και πιο συχνές, όπου στα σαλόνια αυτοκινήτου οι φίρμες πυκνώνουν τις τετράτροχες προτάσεις που μπαίνουν στην πρίζα. Ηδη η Hyundai έχει παρουσιάσει το νέο Casper, σε αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή! Θα το δούμε μέσα στο καλοκαίρι, χωρίς να έχει γίνει γνωστό αν θα κυκλοφορήσει στην ευρωπαϊκή αγορά. Το Casper προσφέρεται προς το παρόν σε έκδοση βενζίνης στην Κορέα με 1000άρη κινητήρα και δανείζεται την ίδια πλατφόρμα με το Hyundai i10. Οσον αφορά το ηλεκτρικό Casper, θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Hyundai στη Νότια Κορέα, όπου θα παράγεται παράλληλα με την έκδοση βενζίνης.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ