Η γαλάζια καμπάνια για τις ευρωεκλογές της 9ης Ιουνίου εξελίχθηκε απολύτως προσωποκεντρικά – και έτσι θα συνεχίσει στο δεκαήμερο που απομένει για την αναμέτρηση. Πρόκειται για επιλογή που συνδέεται άμεσα με τους δημοσκοπικούς δείκτες – ο Πρωθυπουργός διαθέτει υπεροπλία έναντι των πολιτικών αντιπάλων του και τα προσωπικά ποσοστά του υπερισχύουν και των ποσοστών του κόμματός του. Εν ολίγοις, αποτελεί το ισχυρό χαρτί της ΝΔ και στη βάση αυτή η καμπάνια επικεντρώνεται πάνω του. Στα απέναντι στρατόπεδα η εικόνα διαφοροποιείται: o Στέφανος Κασσελάκης επιλέγει επίσης μια προσωκεντρική εκστρατεία, σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό από τον Νίκο Ανδρουλάκη, ο κεντρικός στόχος όμως είναι τα κυβερνητικά πεπραγμένα. Αλλά οι λεγόμενοι δείκτες κυβερνησιμότητας δεν τους ευνοούν. Κι αυτό, εν πολλοίς, είναι ένα ακόμη πρόβλημα της Κεντροαριστεράς.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ