Πάντα μόνη στέκει απέναντι στον φωτογραφικό φακό. Αλλοτε τον κοιτάζει ευθέως και άλλοτε αποστρέφει το βλέμμα της. Αλλοτε αποκαλύπτει το πρόσωπό της πλήρως και άλλοτε το κρύβει κάτω από υπερβολικό μακιγιάζ, περίεργες περούκες, πρόσθετα χαρακτηριστικά. Αλλοτε είναι ο εαυτός της που τον έχει καταγράψει φωτογραφικά σε μια κατάσταση μετάβασης, όπου κανένας δεν μπορεί να πει με βεβαιότητα τι της συμβαίνει. Και άλλοτε οικειοποιείται γυναικείες φιγούρες που με την πρώτη ματιά μοιάζουν γνώριμες. Η εντύπωση όμως ότι στα καρέ έχουν ποζάρει η Σοφία Λόρεν, η Μπριζίτ Μπαρντό και η Σίρλεϊ ΜακΛέιν εξανεμίζεται γρήγορα, αν παρατηρήσει κάποιος τις γυναίκες που έχουν αποτυπωθεί στο χαρτί: θα αναγνωρίσει και πάλι το ίδιο πρόσωπο, που έχει δημιουργήσει μια εγκυκλοπαίδεια γυναικείων στερεοτύπων, όπως έχουν καταγραφεί στις ταινίες νουάρ, του Χόλιγουντ ή του ανεξάρτητου ευρωπαϊκού κινηματογράφου.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ