Πόσο λαϊφστάιλ χωρά στην προεκλογική περίοδο; Οσο οι αρχηγοί νιώθουν την ανάγκη να «χτίζουν» το προφίλ του προσιτού πολιτικού, προσδοκώντας ότι η εικόνα τους θα γίνεται ελκυστική σε απολιτίκ ομάδες κοινού ή άλλα που φαντάζουν περισσότερο προνομιακές για τους αντιπάλους τους, τόσο θα οδηγούνται σε «εναλλακτικές» καμπάνιες. Οι στοχευμένες εμφανίσεις στα social media, σε θεματικά έντυπα και εκπομπές, που δεν καταπιάνονται με τη σκληρή πολιτική επικαιρότητα αλλά ευνοούν τις ανάλαφρες κουβέντες γύρω από κοινωνικά θέματα, έως και προσωπικά, δεν είναι πρωτόγνωρες. Αυτός ο δρόμος άνοιξε για όλους πέρυσι, ενόψει των εθνικών εκλογών τότε. Μπροστά στην παραδοσιακά πιο χαλαρή ευρωκάλπη μετατρέπεται ξανά σε μέθοδο προσέγγισης ευρύτερων ακροατηρίων. Και αφού όλοι το κρίνουν, αλλά τελικά το κάνουν, είναι η… δοσολογία και το περιεχόμενο του λαϊφστάιλ της κάθε πλευράς αυτά που ανοίγουν πεδίο αντιπαράθεσης.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ