Με το σκεπτικό του Κυριάκου Μητσοτάκη, η χαλαρότητα του TikTok μαζί με τις λιγότερο «βαριές» πολιτικά εμφανίσεις σε μη… παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης – σε ένα podcast, ένα γυναικείο περιοδικό, μια τοπική ραδιοσυχνότητα, ένα τηλεοπτικό σαλόνι της πρωινής ή μεσημεριανής ζώνης – είναι χρήσιμα για την προσέγγιση ευρύτερων ακροατηρίων. Κυρίως για τους 17άρηδες και τους 25άρηδες, ή τις γυναίκες που βρίσκονται συνήθως στη δεξαμενή των αναποφάσιστων. Αυτή η «συνταγή» του targeting, δηλαδή η προσπάθεια διείσδυσης σε απόμακρα κοινά, είναι σταθερή στο επικοινωνιακό «μενού» του Μητσοτάκη την τελευταία πενταετία.
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ