Με το σκεπτικό του Κυριάκου Μητσοτάκη, η χαλαρότητα του TikTok μαζί με τις λιγότερο «βαριές» πολιτικά εμφανίσεις σε μη… παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης – σε ένα podcast, ένα γυναικείο περιοδικό, μια τοπική ραδιοσυχνότητα, ένα τηλεοπτικό σαλόνι της πρωινής ή μεσημεριανής ζώνης – είναι χρήσιμα για την προσέγγιση ευρύτερων ακροατηρίων. Κυρίως για τους 17άρηδες και τους 25άρηδες, ή τις γυναίκες που βρίσκονται συνήθως στη δεξαμενή των αναποφάσιστων. Αυτή η «συνταγή» του targeting, δηλαδή η προσπάθεια διείσδυσης σε απόμακρα κοινά, είναι σταθερή στο επικοινωνιακό «μενού» του Μητσοτάκη την τελευταία πενταετία.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ