Μπραμς: Τα Κοντσέρτα για Πιάνο. Michael Korstick πιάνο, Γερμανική Συμφωνική Ορχήστρα του Βερολίνου, Constantin Trinks διευθυντής ορχήστρας, Hänssler Classic, 2CD
Ανοίγοντας δρόμους που ακόμα και σήμερα οδηγούν μακρύτερα από τα περισσότερα ανθρώπινα πνευματικά επιτεύγματα, τα κοντσέρτα για πιάνο του Μπαχ αποτελούν μια άπιαστη κατηγορία από μόνα τους. Γεμάτα ιδιοφυείς στιγμές που οδήγησαν το κάλλος σε άγνωστες σφαίρες, εκείνα του Μότσαρτ συγκροτούν το εκτενέστερο σημαντικό σώμα του είδους, όπου σχεδόν κάθε βήμα πηγαίνει πιο πέρα την αναζήτηση του υπέροχου. Τα, πολύ λιγότερα, κοντσέρτα του Μπετόβεν όμως σχηματίζουν τη ραχοκοκαλιά του ρεπερτορίου για πιάνο και ορχήστρα: γεννούν τη μετάβαση από τη μουσική αυταξία σε εκείνη ως έκφραση της ανθρώπινης υπόστασης. Και έτσι γεννούν έναν νέο κόσμο: ο ρομαντισμός αναδύεται θρυμματίζοντας τα τείχη του κλασικισμού. Δεν άλλαξαν μόνο τη μουσική, μα περισσότερα από αυτήν. Και τα δύο κοντσέρτα του Μπραμς; Ποια θέση έχουν σε αυτή την εξελικτική αλυσίδα που ιδιοφυώς υπηρετήθηκε από τους πιο μεγάλους ομοτέχνους του;
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ