Σπάνια σχολιάζω από τη θέση αυτή αθλητικά γεγονότα. Η κατάκτηση όμως από τον Ολυμπιακό ενός ευρωπαϊκού ποδοσφαιρικού τίτλου επιβάλλει μια εξαίρεση στην τακτική αυτή. Μια εκτίμηση κατ’ αρχήν, της σημασίας του γεγονότος αυτού. Οπως και με τον θρίαμβο της εθνικής μας ποδοσφαιρικής ομάδας το 2004, η επιτυχία ενός ελληνικού συλλόγου στο επίπεδο αυτό αντανακλά σε ολόκληρη τη χώρα. Χωρίς να υπάρχει η όποια πρόθεση υποτίμησης των άλλων αθλημάτων, ο θρίαμβος στο ποδόσφαιρο έχει απόλυτα άλλη διάσταση. Ποδόσφαιρο παίζουν οι πάντες, από τη μια πλευρά της Ευρώπης ως την άλλη. Και σε ολόκληρο τον κόσμο. Ενας ευρωπαϊκός τίτλος στο ποδόσφαιρο γίνεται λαϊκό ανάγνωσμα παντού στη γη. Συγκινεί ανθρώπους από τη Γη του Πυρός και την Παταγονία μέχρι το άκρον της Σιβηρίας και το κέντρο της Αφρικής. Παντού μαζικής κατανάλωσης έντυπα θα αναφερθούν στην ανεπανάληπτη επιτυχία της πειραιώτικης ομάδας. Ετσι το κύρος του Ολυμπιακού θα ταξιδέψει παντού, ενώ η εταιρική του ονομασία (brand name) θα γίνει γνωστή παγκοσμίως. Ανοίγοντας επιχειρηματικές ευκαιρίες και προσελκύοντας ταλέντα που ενθαρρύνουν ενδιαφέρουσες επενδύσεις. Μην ξεχνάμε πως η ισχύς μεγάλων ποδοσφαιρικών ονομάτων καθορίζεται από τη διεθνή τους απήχηση. Εχει μετρηθεί πως οι οπαδοί της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ εκτός Βρετανίας είναι περισσότεροι από αυτούς εντός της χώρας…

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ